Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

Κυτταρίτιδα: Κερδίστε τη μάχη


Η κυτταρίτιδα είναι εδώ. Μην πανικοβάλλεστε! Πάντα υπάρχει χρόνος για να «επιτεθείτε» και να την κερδίσετε.
Η κυτταρίτιδα είναι ένας φυσικός λιπώδης ιστός που υπάρχει σε όλες τις γυναίκες. Φυσικά, υπάρχουν κάποια δεδομένα που την ευνοούν. Γενετικοί παράγοντες, καταρχάς, τους οποίους δύσκολα αλλάζουμε, αλλά και προβλήματα κυκλοφορικά, κατακράτησης υγρών και κακών διατροφικών συνηθειών. Πάνω σ’ αυτά όμως, μπορούμε να δράσουμε!
Αποφύγετε αλάτι και ζάχαρη: Τρέφουν την κυτταρίτιδα, το πρώτο επειδή αποθηκεύεται στα λιπαρά κύτταρα και η δεύτερη γιατί ενισχύει την κατακράτηση νερού.
Για να περιορίσετε το αλάτι:
•Μη βάζετε την αλατιέρα στο τραπέζι. Έτσι δεν θα μπαίνετε στον πειρασμό να ρίχνετε λίγο αλατάκι ακόμα!
•Μην εμπιστεύεστε τα έτοιμα φαγητά. Έχουν συχνά πολύ αλάτι, για να τους δίνει ωραία γεύση.
•Περιορίστε την κατανάλωση του ψωμιού σε 30 γρ. ανά γεύμα.
•Προσοχή στα τυριά, είναι από τα πιο αλατισμένα τρόφιμα.
•Αποφύγετε τα γλυκίσματα και τα ροφήματα με ζάχαρη. Περιέχουν συχνά και αλάτι.
•Μειώστε τις ποσότητες αλλαντικών που λαμβάνετε.
•Βάλτε στα πιάτα σας περισσότερα μυρωδικά απ’ ότι αλάτι.
•Μαρινάρετε τα ψάρια σας με χυμό πράσινου λεμονιού και πιπερόριζας πριν τα ψήσετε.
•Το κύμινο στα αρνίσια παϊδάκια δίνει μια νότα εξωτική…
Δόνηση και κίνηση: Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να τονώσετε τη φλεβική λειτουργία και να καταστρέψετε τη συσσώρευση κυτταρίτιδας είναι μια αθλητική δραστηριότητα. Προτιμήστε σπορ αντοχής: κολύμπι, ποδήλατο, ελαφρύ τρέξιμο…
Στο ενδιάμεσο των αθλημάτων αντοχής και της παθητικής γυμναστικής βρίσκονται ασκήσεις και μασάζ πάνω σε ειδικά μηχανήματα δόνησης που προσφέρουν μια εναλλακτική πρόταση κατά της κυτταρίτιδας. Είναι αποτελεσματικά γιατί διεγείρουν την κυκλοφορία του αίματος, προκαλώντας επιπλέον καύση ενέργειας και καλύτερη αποβολή τοξινών και επιφανειακών λιπαρών κυττάρων. Εξάλλου, οι δονήσεις ευνοούν την παραγωγή κολλαγόνου και βελτιώνουν την όψη του δέρματος.

Μην ξεχνάτε το νερό:
Αν έχετε κυτταρίτιδα είναι συνέπεια του ότι κάνετε και παρακράτηση νερού. Ένα μέρος του νερού που καθημερινά καταναλώνουμε μπορεί να μείνει παγιδευμένο μεταξύ των λιπαρών κυττάρων αν δεν εκκενωθεί σωστά από τα φλεβικά και λεμφατικά κύτταρα.
•Αποφύγετε την καθιστική ζωή που επιβραδύνει την κίνηση του νερού στον οργανισμό.
•Θυμηθείτε ότι το νερό διώχνει το νερό. Να πίνετε λοιπόν νερό τακτικά, φυσικό όχι ανθρακούχο, με μικρές γουλιές. Προσπαθήστε να πίνετε περίπου 1,5 λίτρο την ημέρα.
•Να κοιμάστε με τα πόδια ελαφρά ανασηκωμένα.
•Να τελειώνετε πάντα το ντους σας ρίχνοντας κρύο νερό κατά μήκος των ποδιών σας.
•Κάντε θεραπείες με απορροφητικά συμπληρώματα διατροφής. Συμβουλευτείτε το φαρμακοποιό σας, γιατί δεν σας επιτρέπονται όλα!
Επιπλέον βοήθεια: Αν η κυτταρίτιδα επιμένει παρά την απώλεια βάρους μπορείτε να καταφύγετε σε εξωτερικές βοήθειες: μασάζ, θεραπείες με υπέρυθρες, βελονισμός, λέιζερ… Εσείς θα επιλέξετε ποια είναι η καλύτερη μέθοδος για την περίπτωσή σας!
Αποφύγετε να φάτε κάτι γλυκό:
•Αρχίστε τη μέρα σας με πρωινό που περιέχει ένα τρόφιμο με πρωτεΐνες (ζαμπόν, τυρί, γιαούρτι, αυγό…). Έτσι, κινδυνεύετε λιγότερο από τη λιγούρα στη μέση του πρωινού, αλλά και την ώρα του κολατσιού.
•Στο μεσημεριανό, φάτε κάτι περισσότερο από μια σαλάτα ή μια τυρόπιτα. Προτιμήστε καλύτερα πλήρη πιάτα με πολλά συστατικά, όπως κοτόπουλο με σαλάτα και λίγο κίτρινο τυρί. Έτσι, το πακέτο με τα μπισκότα θα μείνει στο συρτάρι του γραφείου…
•Αν στο διάλειμμά σας θέλετε να φάτε κάτι σε μπισκότο προτιμήστε βιολογικά που έχουν λιγότερα λιπαρά ή ολικής αλέσεως. Δοκιμάστε μπάρες δημητριακών, ακόμα κι αυτές με τη  σοκολάτα!

Πηγή: www.iator.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου